Letren Fakultatea

Bideoteka


Bilatu beharrekoa hemen sartu.
Hutsik utziz gero DDBB-ean dagoen dena azalduko da.
Datu basean dauden bideoen zenbatekoa: 4179.
Guztiaren iraupena: 2979 Ordu, 32 minutu.


ID
BIDEOA
HIZLARIA
BILDUMA
HIZKUNTZA
DATA
The Scalpel Model in third language acquisition and what it means in the language classroomPROF. ROUMYANA SLABAKOVA LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE ACQUISITION AND THE SECOND LANGUAGE CLASSROOMInglés2015-11-06
Relative language exposure and bilingual children’s linguistic skills in the school yearsDR. LUDOVICA SERRATRICE LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE ACQUISITION AND THE SECOND LANGUAGE CLASSROOMInglés2015-11-06
Rethinking explicit/implicit learning: One view from the application of linguistic theoryPROF. BILL VANPATTEN LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE ACQUISITION AND THE SECOND LANGUAGE CLASSROOMInglés2015-11-06
WRAP UP DISCUSSION AND CONCLUDING REMARKS LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE ACQUISITION AND THE SECOND LANGUAGE CLASSROOMInglés2015-11-06
Mobiles, language teaching and learning. Why is there so much interest in the idea of mobile learning?Gary Motteram LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
Flipped Learning. A gateway to learning for lifeRobert Talbert​ LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
CLIL meets Flipped Learning: A successful couple of teaching and learning approaches. Good practice examplesPatrizia Cugusi​ LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
Task design for L2 production, interaction, and development: Research and pedagogic innovationsRoger Gilabert LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
Concluding remarksThe Language and Speech (LASLAB) research group LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
OPENING The Language and Speech (LASLAB) research group LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
The use of technologies in foreign language learning: Learning from the past and educating for change and innovationMichael Thomas LASLAB WORKSHOP ON LANGUAGE "Educating for change: Innovative foreign language approaches"Inglés2017-05-19
OpeningPilar García Mayo LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-03-10
What constitutes a crosslinguistic effect and how can you be sureProf. Scott Jarvis LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-04-27
Does the bilingual mind control its languages or do languages control the bilingual mind?Prof. Guillaume Thierry LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-04-27
Cross-linguistic influence in the acquisition of third language phonology; A view from a different perspectiveDr. Magdalena Wrembel LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-04-27
Lexical transfer and its modelling factors: insights from researchDr. Pilar Agustín LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-04-27
Syntactic transfer in L3 learning – models and results so far. How do we move on?Dr. Camilla Bardel LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-04-27
Wrap up discussion and concluding remarks LASLAB WORKSHOP ON CROSSLINGUISTIC INFLUENCE: Working with crosslinguistic effects in the classroomInglés2016-04-27
Las Vallas que nos aprisionan. La realidad de la Migración Irregular en la frontera sur de EuropaJesús Prieto Mendaza Las Vallas que nos aprisionan. La realidad de la Migración Irregular en la frontera sur de EuropaEspañol2019-03-06
Las teorías minoritarias de la traducción: ¿fuente de inspiración?Jana Králová Las teorías minoritarias de la traducción: ¿fuente de inspiración?Español2014-10-28
AperturaIñaki Bazán, Belén Bengoetxea Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
Arqueología de la producción del hierro: las ferrerías hidráulicas en el País VascoMertxe Urteaga Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
Ferrerías hidráulicas en Álava: desarrollo histórico, límites y perspectivas de futuro. José Rodríguez Fernández Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
1ª Sesión de debateMertxe Urteaga, José Rodríguez Fernández Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28
Las ferrerías de Cantabría: un valioso patrimonio olvidadoCarmen Ceballos Cuerno Las ferrerías hidráulicas tradicionales en el norte peninsular. Siglos XIV-XIX. Paisaje, Patrimonio, y Sociedad.Español2014-10-28

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 >